A Rexión “Ourense reúne aos primeiros espadas do mundo do jazz no seu festival de primavera”

Ourense.- Os pianistas de jazz latino Michel Camilo e Eddi Palmieri coincidirán en Ourense o día 28 de maio no festival de Jazz Primavera na súa edición número doce que presentou hoxe o seu organizador, Eduardo Rodríguez.

Rodríguez é propietario do Café Latino, no casco histórico, sé de varias actuacións de jazz ao longo do ano desde fai vinte e organizador do festival “Primavera”, cuxa edición número XII contará con nove actuacións entre os días 8 e 29 de maio, cofinanciadas polo Concello e, por vez primeira, pola fundación Florencio Álvarez.

Na presentación explicou que Michel Camilo estará na cidade tres días para impartir unha clase magistral no Conservatorio Profesional de Música -o día 27- e para actuar no café o 28, “e Eddie Palmieri actuará o 29, aínda que ten previsto chegar un día antes polo que ambos coincidirán no café, co que “pode pasar de todo”, agregou.

A clase magistral de Camilo é a novidade deste ano no festival de Primavera de jazz que se iniciará, segundo o organizador, cunha actuación de vanguardia o día 8 de maio a cargo da xaponesa Hiromi “que deixou boquiabiertos aos afeccionados no festival de Vitoria e ao propio Chick Corea”.

Os grupos locais “Nova Express” e “Escorba” actuarán o día 13 de maio e o día 15 está prevista unha “jam sessión” para que todos os afeccionados poidan participar e unir os seus improvisaciones no pequeno escenario do café.

Referiuse tamén á actuación prevista para o día 19 co grupo “Energy” que brindará un tributo ao clásico Jimmy Smith “e esperamos que o batería Bobby Durham póñase ben e vinga con eles xa que é digno de escoitar logo de tocar con Frank Sinatra e Ela Fitzerald”.

Outra novidade será a inclusión de música tradicional de Arxentina e Uruguay coa actuación do Cuarteto Arguy, o día 22 de maio.

O saxofonista Jorge Pardo actuará o día 24 de maio no único concerto público do festival e na rúa, enfronte do café Latino, para presentar o seu traballo “Ventos @flamenco” co que viaxará a Estados Unidos, segundo Rodríguez.

A “Electric Band” e o trompetista Randy Brecker actuarán o día 26 de maio tras facelo en Suiza e ao día seguinte, o pianista Michel Camilo impartirá unha clase magistral para a que xa pediron invitación preto de cen afeccionados procedentes de Portugal e alumnos de música de Santiago de Compostela.

A clase será gratuita pero haberá invitacións para controlar o aforo do Conservatorio.

Rodríguez cualificou de “gran noite” a prevista para o día 28 de maio xa que coincidirán no café Latino dous “monstros” do jazz que reúnen unha ducia de premios Gramy que son Michel Camilo e Eddie Palmieri.

Camilo actuará cun gran piano de cola trasladado desde San Sebastián para a ocasión e Palmieri prevé chegar ese día polo que asistirá á interpretación de Michel Camilo “e de aí pode saír calquera cousa, ata algunha sorpresa con ambos pianistas”.

Palmieri actuará o día 29 de maio acompañado por trompeta, saxo, timbales, congas e baixo.

Enlaces Relacionados:

Los pianistas Michel Camilo y Eddi Palmieri coincidirán en el Festival de Jazz de Ourense

Los pianistas Michel Camilo y Eddi Palmieri coincidirán en el Ourense festival jazz