As nosas

Novas de interese

Shape

Volta o Festival de Jazz de Primavera

Despois da súa suspensión obrigada pola pandemia, celebrarase a súa XXIV edición deste festival. No proxecto deste ano, conviven músicos de diferentes procedencias e xeneracións, pero todas cun amor común: o flamenco. Tamén contará con dúas excepcións este ano, o festival non culminará co tradicional concerto da Plaza de Santa Eufemia e como afirma o

Beca Hassan Lekhili

A Fundación Florencio Álvarez distinguise durante os últimos anos en distintas facetas da sociedade ourensana, entre as cales destaca tamén o mundo do deporte, que consideran «xunto coa educación e a cultura, tres pilares básicos».Despois da súa vinculación para respaldar a labor da Escola Deportiva Ourense (con máis de 500 rapaces inscritos en 2015) e

O festival de Jazz de Primavera 2014

O Festival de Jazz de Primavera de Ourense, que se celebra entre o 23 de abril e o 24 de maio, non deixou escapar a oportunidade de rendir homenaxe ao guitarrista falecido Paco de Lucía programando un certame musical cunha aposta decidida pola fusión co flamenco. O organizador e propietario do Café Latino, Eduardo Rodríguez,

Jazz 2011

O Festival de Jazz de Primavera chega aos seus quince anos de existencia e celebrao cun programa que dende a organización califican como «o mellor de todas as edicións que se levan feito ata o de agora». Así o manifestou onte Eduardo Rodríguez, do Café Latino, á hora de presentar o programa en compañía de

AFAOR 2011

O secretario da Fundación Florencio Álvarez, Marco Vázquez, renovaba onte o compromiso de apoio á Asociación de Familiares de Enfermos de Alzhéimer de Ourense (Afaor), para o seu programa de voluntariado, entregando á entidade un cheque de 3.000 euros. Este diñeiro servirá tanto para cubrir os gastos de autobús ou gasolina para os desplazamentos destes