A Rexión “Don Amable” dá un respiro a Oncología

Humanizar a asistencia hospitalaria e atender as necesidades que non son cubertas a nivel sanitario, tanto dos enfermos oncológicos como dos seus familiares, son os obxectivos do programa de voluntariado que a Asociación Española Contra o Cancro (AECC) desenvolve no CHOU, cuxa última incorporación é o ?Carriño Don Amable?, un servizo que aporta unha pincelada agradable e entretida á estancia no hospital. Aínda que só conta cun no Santa María Nai, en breve dotará doutro ao Cristal.

Os voluntarios da Asociación Española Contra o Cancro (AECC) nunca fallan. Todas as mañás, de luns a venres, acoden ao CHOU para acompañar aos enfermos oncológicos e os seus familiares mediante accións como a escoita activa, o apoio emocional e actividades para os pacientes ingresados.

Ás 10 soben co ?Carriño Don Amable? á primeira planta do Santa María Nai, colocándoo no corredor para que eles mesmos sírvanse. Infusiones, café, caramelos, zumes ou augas son algúns dos produtos que oferta, grazas a un convenio coa Fundación Florencio Alvarez-María Teresa Esteban. Despois, inician o percorrido polas habitacións, ofrecendo periódicos e este amplo surtido de produtos. Tamén visitan o hospital de día (onde os seus usuarios reciben quimioterapia) e a zona de radioterapia (no sótano). Finalmente surten a sala de familiares do área de Paliativos (tamén na primeira planta) con caramelos, azucre, sacarina, infusiones, zumes e augas.

Pero ao mesmo tempo que realizan esta tarefa, infórmanlles sobre as actividades da asociación, danlles conversación, escóitanlles e ofrécenlles axuda en caso de necesitala.

A traballadora social Rocío Taboada, responsable do programa de voluntariado hospitalario da AECC en Ourense, destaca o labor dos voluntarios, que ?son os primeiros en detectar calquera necesidade do enfermo ou da súa familia, así como os que lles ofrecen a posibilidade de recibir atención social ou axuda psicolóxica?. Segundo afirma, o voluntariado contribúe a evitar a soidade das persoas sen apoio familiar e a impedir ?a claudicación do coidado primario, é dicir, dan respiro ao familiar xa que mentres este descansa e despéxase, acompañan ao paciente?.

Segue conectado

Máis novas